Introductie

Kom ook bij ons werken als Servicedesk medewerker!

Bij OptimizIT sta je er niet alleen voor maar doen we het samen; van inhouse IT docenten, je persoonlijke coach tot je collega’s.

We zijn er om elkaar te helpen!

Iedereen is anders. Jij bepaalt zelf je eigen traject om je verder te ontwikkelen en in je eigen tempo en dat allemaal op onze kosten. We begeleiden je en adviseren je om de juiste keuzes te maken. Nieuwe diploma gehaald, zoals bijvoorbeeld Windows 10?

We belonen je direct met een verhoging van je salaris. Hoe mooi wil je het hebben, toch?

Organisatie

OptimizIT is een jonge en dynamische detacheringsorganisatie die op zoek is naar ICT talent. We groeien en zijn op zoek naar meerdere talenten. OptimizIT is een flexibele organisatie waar we jouw mening waarderen en jouw persoonlijke carrière centraal staat!

Detacheren betekent dat je bij ons in dienst bent en wij jouw loon betalen, maar werkzaam bent bij een klant van OptimizIT;

Bij deze opdracht is het de wens van de klant om je na een detacheringsperiode zelf in dienst te nemen.

Opdracht niet leukt? We zoeken dan gewoon een nieuwe opdracht voor je.


Functie

Als medior Servicedesk medewerker is het jouw taak is om de binnenkomende IT gerelateerde problemen telefonisch of per e-mail op te lossen. Je werkt in een team en samen met jouw collega’s ondersteun jij duizenden gebruikers met incidenten.


Functie-eisen

Heb jij een afgeronde MBO 4 diploma of MBO 3 diploma met een ITIL certificaat of andere MCSA module en al wat werkervaring op een servicedesk dan zijn we op zoek naar jou.

Aanbod

  • Top salaris
  • Kosteloze en onbeperkte trainingen
  • Geen studieschuld
  • Toffe opdrachten
  • Persoonlijke carrière coach
  • Lease auto met prive gebruik mogelijkheid
  • Continu doorgroeien
  • Persoonlijk opleidingsplan
  • Leuke bedrijfsuitjes!


Inlichtingen

Jeroen Wolff +31 85 06 53464

Sollicitatie

Jeroen Wolff +31 85 06 53464