Introductie

Bij OptimizIT sta je er niet alleen voor maar doen we het samen; van inhouse IT docenten, je persoonlijke coach tot je collega’s. We zijn er om elkaar te helpen!

En omdat iedereen anders is bepaal je zelf je eigen traject om je verder te ontwikkelen; in je eigen tempo en dat allemaal op onze kosten. Jouw personal coach begeleidt en adviseert je om de juiste keuzes te maken.

Certificaat gehaald, zoals bijvoorbeeld Windows 10? We belonen je direct met een verhoging van je salaris. Hoe mooi wil je het hebben!

Organisatie

OptimizIT is een jonge en dynamische detacheringsorganisatie. We groeien en zijn op zoek naar meerdere talenten. Wij zijn een flexibele organisatie waar jouw mening telt en jouw persoonlijke carrière centraal staat!

Detacheren betekent dat je na verloop van tijd weer voor een nieuwe opdrachtgever komt te werken. Je bent gewoon bij ons in dienst, maar werkt voor verschillende klanten. Zo heb je veel diversiteit en kan je in verschillende keukens kijken waardoor je veel sneller stappen maakt. 

Even geen opdracht? Je bent en blijft bij ons in dienst! Dus…..je ontvangt gewoon je maandelijkse salaris.

Functie

– Je bent in de lead op de IT Servicedesk en verdeelt de 2de/3de lijns issues dmv ITIL-processen.
– Monitoren van de wachtrij in de servicedesk tool Topdesk.
– Je lost op basis van jouw kennis de moeilijkere issues en problems op.
– Je biedt hulp aan collega’s met het installeren en configuratie van software op PC’s en laptops.
– Je biedt zowel workplace als server support.
– Je houdt oog voor terugkerende issues, denkt mee met en draagt structurele oplossingen aan.
– Je werkt zelfstandig en neemt veel initiatief.

Kortom…..een uitdagende en verantwoordelijke functie!

Functie-eisen

– Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding (ICT).
– Minimaal 1-3 jaag r gerelateerde ervaring in de IT.
– Ervarinmet en goede kennis van MS Windows 7/10, MS Windows Server (2012/2016), Active Director, Office365, Office Suite, SCCM,  Remote Desktop.
– Ervaring met installatie, configuratie en problem solving van Desktops en Laptops.
– Ervaring met End-user support in een complexe omgeving.
– ITIL kennis (certificering is een pre)
– Zeer goede communicatieve en sociale vaardigheden.

Aanbod

√ Top salaris
√ Gratis trainingen en opleidingen
√ Certificeringen
√ Geen studieschuld
√ Toffe opdrachten
√ Persoonlijke carrière coach
√ Gegarandeerd vast inkomen
√ Lease auto met privé gebruik
√ Continu doorgroeien
√ Persoonlijk opleidingsplan
√ Leuke bedrijfsuitjes!

Inlichtingen

Michel Koning +31 85 06 53464

Sollicitatie

Bel 085 06 53464, email ons op info@optimizit.nl of stuur direct jouw cv via onderstaande button.