Introductie

Voor onze eindklant in Utrecht zijn wij op zoek naar een freelance / interim Project Management Officer (PMO-er) op de IT afdeling.

Locatie: Hybride (remote / Utrecht)
Start: medio december
Duur: 6 maanden (24 uur per week, mogelijk meer)
Overig: CV’s met motivatie gebaseerd op de aanvraag

Organisatie

Verzekeringen

Functie

Voornaamste werkzaamheden:
·Notuleren van overleggen
·Organiseren van overleggen/events
·Opzetten en bijhouden programma administratie (uren, budget, forecast, facturen verwerking, doorbelasting)
·Ondersteunen programmamanager/Business change manager
·Coördineren van diverse werkzaamheden (w.o. voortgangbewaking)

Functie-eisen

Kennis:
·Kennis van ICT (termen)
·Werkervaring bij een verzekeraar is een must (zodat je de termen kan plaatsen)
·Ervaring met software selectie trajecten (pre)

Vaardigheden:
·Ervaren (> 5 jaar)
·Nederlands
·Communicatief
·proactief (komt met ideeën ter verbetering en voor bijv. het inrichten van de programma administratie)
·
Zelfstandig kunnen werken

Inlichtingen

Michel Koning 06-34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze freelance opdracht? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie aan michel.koning@optimizit.nl of up-load jouw cv via onderstaande button solliciteren. Even bellen voor meer informatie kan natuurlijk: 06-34657362.
We horen graag van je!