Introductie

Voor onze eindklant in Utrecht zijn wij op zoek naar een freelance / interim Project Management Officer (PMO-er) op de IT afdeling.

Locatie: Hybride (remote / Utrecht)
Start: binnen 5 weken
Duur: 6 maanden (24 uur per week, mogelijk meer)
Overig: CV’s met motivatie gebaseerd op de aanvraag

Organisatie

Onze opdrachtgever gaat een nieuw verzekeringsplatform implementeren, waarbij ook een nieuwe online omgeving (aanvraagstraten, beheren van verzekeringen en -schades) ontwikkeld en geïmplementeerd zal worden.

Om het nieuwe verzekeringsplatform in te passen in het applicatielandschap moeten ook diverse integraties aangepast of ontwikkeld worden. Ook zullen we de data van het oude verzekeringsplatform naar het nieuwe verzekeringsplatform gaan migreren.

Zorg jij dat het Core team ontzorgt wordt en alles op rolletjes loopt!

Functie

Je bent de rechterhand van het core team (programmamanagers en Business Change manager) en ondersteunt hen op diverse gebieden.

Je belangrijkste taken als PMO’er zijn als volgt:
Coördineren van diverse werkzaamheden (w.o. voortgang bewaking op basis van actielog)
– Notuleren van belangrijke overleggen (bijvoorbeeld de stuurgroep)
– Actielog(s) verzorgen en bijhouden. Je hebt daarbij veel contact met de verschillende projectmanagers die actief zijn in het programma
– Organiseren en faciliteren van overleggen/interne bijeenkomsten en workshops
– Bijhouden programma administratie (budget, forecast, facturen verwerking, doorbelasting)
– Ondersteunen programmamanagers/Business change manager

Functie-eisen

– Minimaal HBO werk- en denkniveau.
– Minimaal 5 jaar ervaring als PMO’er.
– Minimaal 3 jaar werkzaam in de financiële sector (verzekeringen).
Het opzetten van programma administraties (financieel, risico log, etc.).
– Microsoft Excel i.v.m. programma administratie.
– Kennis van ICT (terminologie).
– Kennis van Verzekeren (terminologie).
– Ervaring met software implementatie programma’s (pre).
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
– Microsoft DevOps (pre)
.
Communicatief en enige ervaring met stakeholder communicatie.
– Proactief (komt ongevraagd met ideeën ter verbetering en voor bijv. het inrichten van de programma administratie).
– Zelfstandig werkend, stressbestendig, pragmatisch, flexibel en kan snel schakelen bij tegenslagen.
– Samenwerken, organiseren, verantwoordelijkheidsgevoel, resultaatgericht

Inlichtingen

Michel Koning 06-34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze freelance opdracht? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie aan michel.koning@optimizit.nl of up-load jouw cv via onderstaande button solliciteren. Even bellen voor meer informatie kan natuurlijk: 06-34657362.
We horen graag van je!