Introductie

Wij hebben een hele leuke functie voor een enthousiaste ICT Servicedesk medewerker. Het gaat om een vaste baan bij een gerenommeerde opdrachtgever van Optimiz IT.

Locatie: omgeving Utrecht
Start: ASAP
Overig: mooi salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden

Organisatie

Waar kom je te werken?
Door de groei van het bedrijf wordt ook de IT-afdeling uitgebreid. Ze werken internationaal en zijn bekend, ook buiten Nederland en het hoofdkantoor zit in Nederland (omgeving Utrecht).
Samen met jouw team (4FTE) vormen jullie het gezicht van de IT-afdeling. Je werkt zelfstandig, maar ook in een team als je hulp nodig hebt.

Functie

Wat ga je doen?
– Je lost incidenten op en behandelt service verzoeken. Dit doe je zelfstandig en kom je er niet uit dan gaan ze door naar de 2de lijn of externe leveranciers.
– Je krijgt binnenkomende calls per telefoon of mail, voert ze in in het systeem en lost ze op.
– Je bewaakt de calls en koppelt terug naar de end-users.
– Je werkt volgens de ITIL methode.
– Je voert kleine projecten zelfstandig uit of bent onderdeel van grotere projecten.
– Je bent het gezicht van de IT-afdeling en draait eens per maand een stand-by dienst (24/7).

Functie-eisen

Wie ben jij?
– Je hebt jouw ICT MBO-4 opleiding afgerond of hetzelfde niveau obv werkervaring.
– Je hebt minimaal 6 maanden praktijkervaring in een professionele omgeving.
– Je bent Servicegericht, helpt graag gebruikers met hun IT-problemen en je bent vriendelijk en sociaal.
– Door jouw enthousiasme en oplossingsgerichtheid weet je IT eindgebruikers gerust te stellen.
– Je staat ook stevig in je schoenen en laat niet van je stuk brengen; jij bent immers de professional!
– Je hebt de volgende technische kennis:, Microsoft Windows/ AD / Office 365 / Exchange en eindgebruikers-apparatuur (telefoons, PC’s, laptops, tablets, printers etc.).
– Je hebt ervaring met call registratie (bv. Topdesk of ander systeem)
– Een pré is als je ook een MCSA en/of ITIL certificaat hebt of hiervoor opleiding wilt volgen.
– buiten de Nederlandse taal spreek en schijf je ook goed Engels.

Aanbod

Wat wordt er geboden?
– Een mooi salaris van tussen de € 2.750 – € 3.500 bruto per maand + 8% vakantietoeslag.
– Een leaseauto of een OV-vergoeding + een laptop en telefoon.
– De werksfeer is gezellig, informeel, tijd voor humor, leerzaam en leuke behulpzame collega’s.
– Een pensioenregeling en bijdrage in de zorgkosten + 24 vakantiedagen.
– Opleidingsmogelijkheden en het behalen van certificaten? Ja graag!

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen kan natuurlijk ook op 06-34657362. We horen graag van je!