Introductie

Ben je op zoek naar een leerzame en toffe werkomgeving waar je jezelf kan ontwikkelen? Lees dan snel verder. Wij zoeken een gemotiveerde en vooral communicatief en sociaal vaardige ICT servicedesk medewerker.

#servicedesk #ITIL #Office365 #Azure #communicatie

Organisatie

Je komt te werken in een mooie organisatie en kan met de juiste motivatie en inzet doorgroeien en een mooie carrièretegemoet zien!
Jouw team bestaat uit 2 collega servicedesk medewerkers en een Teamlead, de sfeer is erg gezellig en iedereen helpt elkaar als je er technisch niet uitkomt.

We verwachten dat je flexibel bent: je werkt remote vanuit huis, af en toe op kantoor en zo nu en dan lever je devices uit op een andere vestiging.

Functie

– Jouw werkzaamheden bestaan uit het verrichten van werkzaamheden op de End-user ServiceDesk.
– Je helpt eindgebruikers met IT problemen via de telefoon, per mail of chat binnen de kantoorautomatisering-omgeving. Soms geef je ook op locatie (Utrecht) ondersteuning.
– Je monitort proactief de systemen en doet niet geautomatiseerde beheerwerkzaamheden.
– Je ondersteunt eindgebruikers bij problemen met laptops, PC’s en mobile devices en randapparatuur.
– Je legt calls en issues vast in TopDesk.
– Je signaleert actief verbeterpunten van veelvuldig voorkomende incidenten.
– Je doet lichte beheertaken (het is een pré als je hier al wat kennis van hebt)
– Je beheert remote kantoorautomatiseringsomgevingen.
– Je voert administratieve taken uittaken in het beheer van computers, randapparatuur, software en gegevens.

Functie-eisen

Algemene vaardigheden:
– Je beschikt over een MBO 3 of 4 diploma in de richting ICT.
– Je hebt minimaal 1 jaar ervaring op een ICT service- of helpdesk.
– Je communiceert vlot in woord en geschrift op diverse niveaus.
– Je beschikt over sociale vaardigheden, die zorgen voor probleemloze dienstverlening.
– Je bent de ambassadeur van de afdeling: dus representatief in woord, houding en gedrag!
– Je bent in het bezit van rijbewijs B; dit is een pré.
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Technische kennis:
– Ruime ervaring met het ondersteunen van eind-gebruikers op MS Office 365, SharePoint online, MS Teams, MS Exchange online, Browsers, anti-virus software,etc..
– Enige kennis en ervaring met MS Azure is zeker een pré
– Aantoonbare ervaring met Service Management Tools (bv. TopDesk of Servicenow).
– Certificeringen zijn niet vereist, maar wel mooi meegenomen (Bv ITIL Foundation, MS Office 365)
– Bekend met het oplossen van problemen met mobile devices (Iphone, Smartphones, iPads, tablets)

Aanbod

– salaris vanaf € 2.500 – € 3.500 / maand.
– zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden (pensioen, ziektekosten, laptop, iPhone, kortingen op verzekeringen, abonnement op sportclub, etc.).
– volledige reiskosten vergoeding en 8 % vakantiegeld.
– onbeperkt training en opleiding.
– gratis certificeringen.
– een persoonlijke coach voor opleidingen en carrière advies.
– de kans op een volgende stap om jouw ambitie waar te maken.

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze groei functie? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen kan natuurlijk ook op 06-34657362. We horen graag van je!