Introductie

Voor de IT afdeling van onze klant in Den Haag zijn wij opzoek naar een Functioneel applicatiebeheerder.

Locatie: Den Haag
Startdatum: binnen 2 weken
Duur: onbepaalde tijd / 3 maanden met optie op verlenging (32-36 uur, part-time bespreekbaar)
Overig: flexibele werktijden / part-time bespreekbaar

Organisatie

Het team bestaat uit 3 applicatiebeheerders, 2 infra-support medewerkers en een manager.

Functie

– Je beheert 1 of meer zorgapplicaties en werkt nauw samen met key-users.
– Je volgt ontwikkelingen van de applicaties in de markt.
– Je test nieuwe releases, signaleert problemen in het gebruik van applicaties en ondersteunt gebruikers.
– Je adviseert over het gebruik van de beheerde applicaties en maakt deel uit van projectteams om  werkprocessen te verbeteren.
– Je stuurt leveranciers aan.

Functie-eisen

– Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding en HBO werk- en denkniveau
– Je hebt tenminste 2 jaar ervaring als functioneel beheerder
– Je hebt aantoonbare kennis van standaarden in functioneel beheer en automatisering, zoals BiSL en ITIL
– Je hebt aantoonbare kennis van of ervaring in de zorgsector en uitstekende sociale vaardigheden, tact en inlevingsvermogen.
– Je hebt kennis van en ervaring met het beheren van Nedap ONS of kennis van en ervaring met het beheren van Zorgdomotica

Daarnaast: 
– Je werkt zelfstandig, gestructureerd en hebt een pragmatische instelling.
– Je houdt van een uitdaging en kan ad hoc werken
– Je vindt het leuk om een bijdrage te leveren aan het opbouwen van de afdeling, verbetert processen en de kwaliteit van werken.

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in dit (freelance) project? Stuur dan jou up to date cv + korte motivatie + indicatietarief in Word format aan michel.koning@optimizit.nl of bel met 06 – 34657362 voor meer informatie.