Introductie

Ben je op zoek naar een toffe werkomgeving met doorgroei mogelijkheden? Lees dan snel verder. Wij zoeken per direct een gemotiveerde ICT End-user support medewerker, die het leuk vindt om eind-gebruikers te voorzien van top service.
Je werkt samen met ca. 12 collega’s op de afdeling, je leert veel van elkaar en draag ook jouw kennis over. Je komt problemen tegen op het gebied van de MS Office Suite, Windows 7 en 10, printerproblemen en applicaties.
Je neemt remote desktops over en lost de problemen snel op! Dit alles in een leerzame en complexe IT-omgeving!

Organisatie

Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart.

Binnen Kadaster IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken. Daarnaast kan je in overleg met je team vanuit huis werken.

Omdat het Kadaster innovatie hoog in het vaandel heeft staan wordt er 1x per maand een Innovation Friday georganiseerd waarin nieuwe, veelbelovende technieken worden uitgeprobeerd en worden er regelmatig “Taco” sessies gehouden waarin kennis wordt gedeeld.

Functie

Omschrijving project
De Kadaster Service Desk is op zoek naar een Servicedesk Medewerker.

De Kadaster Servicedesk (KSD) is hét eerste contactpunt voor de Kadastermedewerker voor alle dagelijkse storingen en vragen op ICT gebied en kent het volgende service-window:

Maandag t/m vrijdag van 07.00 t/m 18.00 uur en werkt met diverse diensten.

De Kadaster Servicedesk ontzorgt de klant en levert een hoge klanttevredenheid op de dienstverlening en op de producten & diensten. Customer Intimacy bij uitstek.
De KSD richt zich op een hoge klanttevredenheid en hoog (communicatief) serviceniveau. Wij zien Servicedesk werk als een vak.

De ideale kandidaat voor de functie van Servicedesk Medewerker van de Kadaster Servicedesk is een kei in communicatie, beschikt over een hoog empathisch vermogen (voelt de klant zich gehoord en begrepen?) en kan goed denken in processen. Daarnaast is hij of zij pro-actief.


Dé geschikte kandidaat voor deze functie beschikt over voldoende technische kennis en achtergrond (hard skills), maar is vooral in staat helder te communiceren, zich te verplaatsen in de klant en is bekend met uitvraagtechnieken aan de telefoon (soft skills). De kandidaat voor de functie Servicedesk Medewerker heeft een extraverte persoonlijkheid.

Voor de ultieme behandeling van resterende complexe- en spoed meldingen van onze klanten zijn we bezig met de inrichting van een kernteam.
Dit kernteam moet ervoor zorgen dat:De Kadaster eindgebruiker zich gehoord en serieus genomen voelt;
De Kadaster eindgebruiker zich geen zorgen maakt over de behandeling van zijn specifieke melding.

Taken en verantwoordelijkheden zijn:
– Analyseren klantmeldingen, via telefoon, chat of e-mail;

– Aandacht geven aan onze klanten die nodig is op persoonlijk vlak en waar hun specifieke melding op dat moment om vraagt;
– Toelichtingen en instructie geven over verwachte zelfredzaamheid, meenemen in procedures en overige begeleiding aan klanten;
– Signaleren van verbeteringen ten aanzien van interne werkwijzen en processen ten gunste van de Kadaster eindgebruiker en Kadaster Service Desk;
– Herkennen van langlopende incidenten en hier verantwoordelijkheid/eigenaarschap in tonen;
– Deelnemen aan multidisciplinaire projecten;
– Zorgen voor een hoge klanttevredenheid voor KSD & IT.

Functie-eisen

• MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
• 1 jaar kennis en ervaring met het voeren van klantgesprekken om klanten op niet IT-niveau mee te nemen/iets over te brengen (soft-skills);
• 1 jaar kennis en ervaring gebruik ESM-tooling;
• 1 jaar kennis en ervaring gebruik AD, AAD & Exchange;
• 1 jaar ervaring met het werken in roosters;
• 1 jaar kennis en ervaring gebruik Office 365 & Sharepoint;

Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:
• Resultaatgericht; • Helicopterview;
• Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk;
• Sensitiviteit;
• Klantgericht;
• Proactief en initiatiefrijk;
• Teamspeler;
• Analytisch vermogen;
• Punctueel.

Inlichtingen

Michel Koning 06 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie aan kandidaten@optimizit.nl. Even bellen kan natuurlijk ook op 085 – 06 53 464. We horen graag van je!