Introductie

Wij hebben een hele leuke functie voor een enthousiaste ICT Servicedesk medewerker. Het gaat om een vaste baan bij een gerenommeerde opdrachtgever van Optimiz IT.

Locatie: omgeving Nieuwegein
Start: ASAP
Overig: goed salaris en mooie arbeidsvoorwaarden

Organisatie

Waar kom je te werken?
Door de groei van het bedrijf wordt ook de IT-afdeling uitgebreid. Ze werken internationaal en zijn bekend, ook buiten Nederland en het hoofdkantoor zit in Nederland.
Samen met jouw team (4FTE) vormen jullie het gezicht van de IT-afdeling. Je werkt zelfstandig, maar ook in een team als je hulp nodig hebt.

Functie

Wat ga je doen?
– Je lost incidenten op en behandelt service verzoeken. Dit doe je zelfstandig en kom je er niet uit dan gaan ze door naar de 2de lijn of externe leveranciers.
– Je krijgt binnenkomende calls per telefoon of mail, voert ze in in het systeem en lost ze op.
– Je bewaakt de calls en koppelt terug naar de end-users.
– Je werkt volgens de ITIL methode.
– Je voert kleine projecten zelfstandig uit of bent onderdeel van grotere projecten.
– Je bent het gezicht van de IT-afdeling en draait eens per maand een stand-by dienst (24/7).

Functie-eisen

Wie ben jij?
– Je hebt jouw ICT MBO-4 opleiding afgerond of hetzelfde niveau obv werkervaring.
– Je hebt minimaal 6 maanden praktijkervaring in een professionele omgeving.
– Je bent Servicegericht, helpt graag gebruikers met hun IT-problemen en je bent vriendelijk en sociaal.
– Door jouw enthousiasme en oplossingsgerichtheid weet je IT eindgebruikers gerust te stellen.
– Je staat ook stevig in je schoenen en laat niet van je stuk brengen; jij bent immers de professional!
– Je hebt de volgende technische kennis:, Microsoft Windows/ AD / Office / Exchange en eindgebruikers-apparatuur (telefoons, PC’s, laptops, tablets, printers etc.).
– Je hebt ervaring met call registratie in een systeem en met CMDB-systemen.
– Een pré is als je ook een MCSA en/of ITIL certificaat hebt of hiervoor opleiding wilt volgen.
– buiten de Nederlandse taal spreek en schijf je ook goed Engels.

Aanbod

Wat wordt er geboden?
– Een mooi salaris van tussen de € 2.750 – € 3.500 bruto per maand + 8% vakantietoeslag.
– Een leaseauto of een OV-vergoeding + een laptop en telefoon.
– De werksfeer is gezellig, informeel, tijd voor humor, leerzaam en leuke behulpzame collega’s.
– Een pensioenregeling en bijdrage in de zorgkosten + 24 vakantiedagen.
– Opleidingsmogelijkheden en het behalen van certificaten? Ja graag!

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen kan natuurlijk ook op 06-34657362. We horen graag van je!