Introductie

Ben je op zoek naar een leerzame en toffe werkomgeving waar je jezelf kan ontwikkelen? Lees dan snel verder. Wij zoeken een gemotiveerde en vooral communicatie vaardige ICT servicedesk medewerker.

#servicedesk #ITIL #Office365 #Azure #communicatie

Organisatie

Je komt te werken in een mooie organisatie en kan met de juiste motivatie en inzet doorgroeien en een mooie carrièretegemoet zien!
Jouw team bestaat uit 2 collega servicedesk medewerkers en een Teamlead, de sfeer is erg gezellig en iedereen helpt elkaar als je er technisch niet uitkomt.
Iedereen is flexibel en zo nu en dan lever je devices uit op een andere vestiging.

Functie

– Jouw werkzaamheden bestaan uit het verrichten van werkzaamheden op de End-user ServiceDesk.
– Je helpt eindgebruikers met IT problemen via de telefoon, per mail of chat binnen de kantoorautomatisering-omgeving. Soms geef je ook op locatie ondersteuning.
– Je monitort proactief de systemen en doet niet geautomatiseerde beheerwerkzaamheden.
– Je ondersteunt eindgebruikers bij problemen met laptops, PC’s en mobile devices en randapparatuur.
– Je legt calls en issues vast in tooling zoals TopDesk.
– Je signaleert actief verbeterpunten van veelvuldig voorkomende incidenten.
Je doet lichte beheertaken in Azure (pré als je hier al kennis van hebt)
– Je beheert remote kantoorautomatiseringsomgevingen.
– Je voert administratieve taken uittaken in het beheer van computers, randapparatuur, software en gegevens.

Functie-eisen

Algemene vaardigheden:
– Je beschikt over een MBO 3 of 4 diploma in de richting ICT.
– Je hebt minimaal 1 jaar ervaring op een ICT service- of helpdesk.
– Je communiceert in woord en geschrift op diverse niveaus van zowel collega’s als (medewerkers van) klanten.
– Je beschikt over sociale vaardigheden, die zorgen voor probleemloze dienstverlening.
– Je bent de ambassadeur van de afdeling: dus representatief in woord, houding en gedrag!
– Je bent in het bezit van rijbewijs B; dit is een pré.
– Uitstekende beheersing van de Nederlandse in woord en geschrift.

Technische kennis:
– Ruime ervaring met het ondersteunen van eind-gebruikers op Office 365, SharePoint online, Teams, MS Exchange online, Browsers, anti-virus software,etc..
– Aantoonbare ervaring met Service Management Tools (bv. TopDesk of Servicenow).
– Certificeringen zijn niet vereist, maar wel mooi meegenomen (Bv ITIL Foundation, O365)
– Bekend met het oplossen van problemen met mobile devices (Iphone, Smartphones, iPads, tablets)

Aanbod

– salaris vanaf € 2.500 – € 3.500 / maand.
– zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden (pensioen, ziektekosten, laptop, iPhone, kortingen op verzekeringen, abonnement op sportclub, etc.).
– volledige reiskosten vergoeding en8 % vakantiegeld.
– onbeperkt training en opleiding.
– gratis certificeringen.
– een persoonlijke coach voor opleidingen en carrière advies.
– de kans op een volgende stap om jouw ambitie waar te maken.

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze groei functie? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen kan natuurlijk ook op 06-34657362.We horen graag van je!