Introductie

Wij zijn op zoek naar een Salesforce Technical Consultant / developer.
Recentelijk is Salesforce Sales & Service en Marketing Cloud geïmplementeerd. Implementatie van Community Cloud is ook in voorzien.
Dit gebeurt oa. om een 360 graden klantbeeld te creëren en de klantinteractie te optimaliseren.

Als Salesforce Technical consultant / developer werk je in het Center of Excellence.
Het Center of Excellence is multi-disciplinair en werkt met de SCRUM methodiek.
Het team werkt niet alleen aan de “uitbouw” van Salesforce maar voorziet ook in het (technische) onderhoud.


Locatie: Utrecht / voorlopig remote ivm Corona
Startdatum: ASAP
Duur: Onbepaalde tijd
Extra: NL-talig is een voorwaarde
Salaris: € 60.000 – € 70.000 + 13de maand + bonus + winstuitkering

Organisatie

Onze klant is in beweging en loopt voorop met Salesforce in de verzekeringsbranche.

Functie

Als Technical consultant/ Developer bouw je samen met het team aan de Salesforce modules. Je werkt aan technische designs, code development, architectuur en interfaces en draagt bij aan data migratie strategieën.
Voor deze functie is het belangrijk dat je een goed begrip opbouwt van de bedrijfsprocessen, -architectuur en behoeften van de verzekeringsbranche en zorgverleners.

Functie-eisen

Je bent een gedreven Salesforce Consultant / Developer met technische kennis van en hands on ervaring van Salesforce.com technologie inclusief integraties met andere bedrijfsapplicaties en hebt gevoel voor de business van een verzekeraar. Je wilt als Consultant werken in een boeiend vakgebied en hebt bovendien de ambitie en de persoonlijkheid om van deze implementatie bedrijfsbreed een succes te maken. Daarnaast heb of ben je:

– Een afgeronde hbo-of academische opleiding
– Minimaal 3 jaar werkervaring met projecten rondom complexe integratie met Salesforce
– Begrijpt integraties afhankelijkheden tussen multiple solutions
– Gedegen kennis van development & design, ervaring in het ontwikkelen van onderhoudbare code
– Ervaren in Visualforce en Apex
– Ervaren in het bouwen van monitoring / dashboard tooling in Salesforce en in combinatie met andere systemen
– Kennis van en ervaring met de ontwikkelmethodiek Scrum
– Communicatief vaardig kan technische details ook aan non technische medewerkers uitleggen
– Analytisch en kwantitatief met oog voor detail
– Probleemoplossend
– Bedenken, documenteren en opleveren van de Functionele Salesforce.com architectuur
– Certificaten binnen CRM/Salesforce zijn een grote pre
– Goede beheersing van de Nederlandse taal ( woord en geschrift)
– Programmeerervaring met Java en JavaScript is een pre
– Kennis en ervaring met Call Centre Integratie bij voorkeur Vonage is een pré

En daarnaast:
Een proactieve en gedreven houding / Nieuwsgierig / onderzoekend / Analytisch vermogen / Durf / Dynamiek / Goede Mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid / Resultaatgerichtheid / Schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature of wil je meer informatie? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie of reageer direct via de sollicitatie button. We nemen direct contact met je op.
Even bellen voor meer informatie kan natuurlijk ook op 085 – 06 53 464. We horen graag van je!