Introductie

Ben je op zoek naar een toffe werkomgeving met doorgroei mogelijkheden? Lees dan snel verder.

Wij zoeken per direct een gemotiveerde ICT Servicedesk medewerker, die het leuk vindt om eind-gebruikers te voorzien van top service.
Je werkt samen met ca. 5 collega’s op de afdeling, je leert veel van elkaar en draag ook jouw kennis over. Je komt problemen tegen op het gebied van de Microsoft Office Suite, MS Teams, Windows 7 en 10, printerproblemen en applicaties issues.
Je neemt remote desktops over en lost de problemen snel op! Dit alles in een leerzame en complexe IT-omgeving!

Organisatie

Het project dat wij beschikbaar hebben bij onze klant:
De afdeling Informatievoorziening en ICT Beheer (I&I) maakt deel uit van de directie Bedrijfsvoering en bestaat uit ca. 40 medewerkers verdeeld over twee teams: Informatievoorziening en ICT Beheer. De digitale transformatie staat hoog op de agenda van de directie Bedrijfsvoering. Binnen het team ICT Beheer werken 3 teams: Servicedesk, Functioneel Beheer en Technisch Beheer. Voor de Servicedesk zoeken we een enthousiaste en dienstverlenende Servicedeskmedewerker.

Functie

Jouw werkzaamheden bestaan uit:
installeren van werkplekken
het inrichten van laptops, tablets, mobiele telefoons
het vervangen van devices, software en randapparatuur
nieuwe programma’s geschikt maken voor gebruikers
verzorgen van instructies
bijhouden van de configuratie management database
en registreren en verwerken van incidenten.

Daarmee ben je het 1e aanspreekpunt voor medewerkers bij vragen, wensen, problemen en klachten. Je werkt nauw samen met medewerkers van de afdeling.

Je bent een ervaren, flexibele servicedeskmedewerker met een aanpakkersmentaliteit.

Functie-eisen

1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als skilled servicedeskmedewerker in de afgelopen 3 jaar).
2. In het bezit van een rijbewijs.
3. Aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker bij de overheid.
4. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Teams.
5. Een afgeronde ITIL opleiding.
6. Aantoonbare werkervaring in gebruikerscommunicatie.

Competenties
Klantgericht en een dienstverlenende instelling

Resultaatgericht, initiatiefrijk en creatief
Accuraat, plannen, organiseren
Communicatief vaardig
Flexibel

Aanbod

Voor deze functie kom je gewoon bij ons in dienst en krijg je:
– salaris € 1.900 – € 2.800 per maand
– volledige reiskosten vergoeding
– 8 % vakantiegeld
– onbeperkt trraining en opleiding
– gratis certificeringen
– een persoonlijke coach voor opleidingen en carrière advies
– de kans op een volgende stap om jouw ambitie waar te maken

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan nu via onderstaande sollicitatie button of mail ons direct op michel.koning@optimizit.nl.
Even bellen voor meer informatie kan uiteraard ook op 085 – 06 53 464. We horen graag van je!