Introductie

Ben je op zoek naar een toffe werkomgeving met doorgroei mogelijkheden? Lees dan snel verder. Wij zoeken per direct een gemotiveerde Werkplekbeheerder, die het leuk vindt om eind-gebruikers te voorzien van top service.
Je werkt samen met ca. 20 collega’s op de afdeling, je leert veel van elkaar en draag ook jouw kennis over. Je komt problemen tegen op het gebied van de Office Suite (O365), Windows 7 en 10, printerproblemen en applicaties.
Je lost problemen op via chat, e-mail en per telefoon in het Nederlands en Engels!

Of je neemt remote desktops over en lost de problemen snel op! Dit alles in een leerzame en complexe IT-omgeving!

Organisatie

Je werkt bij onze opdrachtgever op detacheringsbasis. Je bent dus gewoon bij Optimiz IT in dienst en wisselt regelmatig van opdracht. We hebben interessante klanten: van corporate klanten tot middelgrote klanten. Je werkt waar jij je het meest thuis voelt.

Functie

De Onsite Support engineer voert de volgende taken uit:

Algemeen:
o Ondersteunen van de eindgebruiker met problemen Communicatie loopt via de Experiencedesk, telefoon, chat of e-mail in het Nederlands en Engels
o Het behandelen van incidenten en changes
o Het installeren en configureren van updates van het besturingssysteem
o Het installeren en configureren van hardware en software
o Het uitleveren en innemen van nieuwe systemen en de administratieve verwerking hiervan. Inclusief data-backup en overzetten van software
o Het operationele proces van RSA SecureID Tokens
o Support van VPN verbindingen
o Support op Windows 10 en Office 365
o Eventuele inzet bij de servicedesk
o Het Life Cycle Replacement proces met behoud van data, omruilen van accesoires
o Uitvoeren front-office activiteiten in de cleanrooms
o Eventuele inzet in cleanrooms

Administratie:
o Contactmomenten met de eindgebruiker vastleggen in daarvoor bestemde systemen zoals Service Now, CMDB, iManager etc.
o Wijzigingen doorvoeren in de daarvoor bestemde systemen zoals Active Directory en RSA tooling
0 Life Cycle Replacement proces

Functie-eisen

– minimaal MBO3 werk- en denkniveau
– Nederlands en Engels in woord en geschrift is een directe eis.
– ITIL Foundation V3 is een pre
– 1 – 2 jaar werkervaring als werkplekbeheerder en/of servicedesk medewerker
– Kennis van O365, Windows 10
– Installeren van hard- en software
– VPN verbindingen
– Kennis van servideskpaketten zoals Servicenow of Topdesk
– Wijzigingen doorvoeren in AD
– Ervaring met het behandelen van incidenten en changes
– Het in bezit hebben van Rijbewijs B is een pre.
– Communicatie in woord en geschrift in Engels is directe eis.

Daarnaast:
– Kan goed luisteren en gepast reageren op vragen van een klant.
– Is klantgericht in alles wat gedaan en gezegd wordt en straalt dit uit.
– Weet zorgvuldig met hardware om te gaan.
– Kan zorgvuldig registratiesystemen bijwerken.
– Is representatief in woord, houding en gedrag.
– Dienstverlenende instelling.
– Communicatief vaardig in woord en geschrift.
– Klantvriendelijk.
– (Pro)actief handelend.
– Representatief/verzorgd uiterlijk.
– Teamspeler.

Aanbod

Voor dit project kom je gewoon bij ons in dienst en krijg je:
– salaris € 1.900 – € 2.300 per maand
– volledige reiskosten vergoeding
– 8 % vakantiegeld
– onbeperkt training en opleiding
– gratis certificeringEN
– een persoonlijke coach voor opleidingen en carrière advies
– de kans op een volgende stap om jouw ambitie waar te maken

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen kan natuurlijk ook op 085 – 06 53 464. We horen graag van je