Introductie

Voor een project van Optimiz IT zoeken wij momenteel 3 Servicedesk medewerkers!

Je werkt bij onze opdrachtgever op detacheringsbasis. Je bent dus gewoon bij Optimiz IT in dienst en geniet van alle voordelen van een vast contract!

Organisatie

Bij OptimizIT sta je er niet alleen voor maar doen we het samen; van inhouse IT docenten, je persoonlijke coach tot je collega’s. We zijn er om elkaar te helpen!

Bij ons krijg je:

  • Top salaris
  • Kosteloze en onbeperkte trainingen
  • Geen studieschuld
  • Toffe opdrachten
  • Persoonlijke carrière coach
  • Gegarandeerd vast inkomen
  • Lease auto met privé gebruik
  • Continu doorgroeien
  • Persoonlijk opleidingsplan
  • Leuke bedrijfsuitjes!

Functie

Wij zoeken voor ons project 3 Servicedesk medewerkers:

1). een ambitieuze helpdesk medewerker die telefonisch, onsite gebruikers problemen oplost. Kpi’s opvolgt, Topdesk, Windows 7/10, MS Office Suite / Office365.
Met rijbewijs, omdat je af en toe naar een andere locatie moeten. Poolauto is aanwezig.


Werkzaamheden:

– Ticket registratie Incident / wijziging
– Afhandelen van incidenten en wijzigingen
– Escaleren incidenten bij leveranciers
– Support op MS Office Suite en Windows 7 / Windows 10
– Ondersteuning voor de migratie naar Office 365 en Windows 10
– Applicaties koppelen aan O365

2). dezelfde als 1). maar met kennis van Firewalls / security / anti virus.
3) zelfde als 1). maar ook met kennis van netwerkcomponenten (switches, routers, etc.)

Voor 2. en 3. geldt dat je geen kennis in de diepte nodig hebt van Security en Netwerken/routers maar er wel iets er vanaf weten om issues te tackelen.
Er is derde lijns ondersteuning waar nodig.

Rijbewijs: must (vanwege andere locaties waar je soms heen moet. Er is een pool auto aanwezig).


Functie-eisen

Algemene vaardigheden:
– Je beschikt over een MBO 3 of 4 opleiding in de richting ICT
– Je hebt 6 maanden tot 3 jaar ervaring op een service- of helpdesk of als werkplekbeheerder
– Je communiceert in woord en geschrift op diverse niveaus van zowel collega’s als (medewerkers van) klanten.
– Je beschikt over sociale vaardigheden, die zorgen voor probleemloze dienstverlening.
– Je bent de ambassadeur van de afdeling: dus representatief in woord en houding en gedrag!
– Je bent in het bezit van rijbewijs B; dit is een must!
– Nederlands, Engels, Duits(optioneel), Frans(optioneel) in woord en geschrift

Technische kennis:
– Aantoonbare ervaring met remote overname tools.
– Aantoonbare ervaring met Service Management Tools (bv. TopDesk).
– Ruime ervaring met het ondersteunen van eind-users op: Outlook, Word, Excel, Powerpoint.
– ervaring met gebruikers ondersteuning voor Office365, Sharepoint (online).
– Certificeringen zijn niet vereist, maar wel mooi meegenomen (Bv ITIL Foundation, Windows 8/10)
– Kennis van de werking en inrichting van LYNC is een pré

Aanbod

Voor dit project kom je gewoon bij ons in dienst en krijg je:
– salaris € 1.900 – € 2.400 per maand
– volledige reiskosten vergoeding
– 8 % vakantiegeld
– onbeperkt training en opleiding
– gratis certificeringen
– een persoonlijke coach voor opleidingen en carrière advies
– de kans op een volgende stap om jouw ambitie waar te maken

Inlichtingen

Michel Koning 06 – 34657362

Sollicitatie

Heb je interesse in deze vacature? Mail dan nu jouw cv en een korte motivatie. Even bellen kan natuurlijk ook op 085 – 06 53 464. We horen graag van je!